Uneori, un mic gest poate schimba radical percepția pe care o ai despre un brand sau un comerciant. Nu e nevoie de gesturi mărețe, ci doar de un moment de omenie și empatie.
Mi s-a întâmplat mie la magazinul de biciclete Veloteca, zilele trecute, când m-am dus să-mi repar bicicleta avariată. Roata din față era opt, din cauza prostiei de care am dat dovadă când am pedalat cu o pungă de hârtie agățată de încheietura mâinii.
O clipă de neatenție și o pală de vânt au fost de ajuns ca punga să ajungă între spițe și să se înfășoare acolo ca un șarpe boa de prada sa. Roata s-a descentrat destul de rău, iar starea mea de spirit la fel.
M-am dus cu bicicleta rănită la Veloteca, unde m-a luat în primire Paul, un mecanic de biciclete care mi-a fost recomandat de către amicul Victorin. S-a uitat cu atenție la roată, a îndreptat câteva spițe și a reglat altele. În cinci minute roata era ca înainte.
”Nu e nevoie de niciun ban”, mi-a spus Paul, ”mă bucur că te-am putut ajuta”.
Un gest mărunt, care pentru mine cântărește greu. Unii oameni își fac treaba cu pasiune, alții îți cer 10 lei pentru un amărât de ventil. Jos pălăria pentru Veloteca, pentru că a angajat un tânăr care știe să dea dovadă de compasiune și să-i facă pe clienți să se întoarcă cu zâmbetul pe buze la acest magazin.
Sper ca acest articol să fie citit și de către directorul de marketing de la Veloteca, domnul George Culda, și să fie un îndemn către o viitoare primă sau mărire de salariu pentru Paul.