După ce am terminat Gârboavele XC (l-am terminat, chiar dacă nu apar pe listă), m-am gândit să-mi spăl bicicleta. Organizatorii puseseră la dispoziţia bicicliştilor un furtun.
La ce coadă kilometrică se făcuse am renunţat imediat. N-am reuşit, însă, să spăl bicicleta nici când am ajuns la Bucureşti, pentru că era prea târziu şi nu mai era nicio spălătorie deschisă.
M-am dus la spălătorie de-abia după două zile şi mă gândeam cu groază că s-a întărit beton noroiul gârbovean. S-a dus însă imediat, spre imensa uşurare. Acum mai rămâne doar să-i repar pana 🙂
[yframe url=’http://www.youtube.com/watch?v=6Bz7uRz2zqI’]
Ce cauciucuri ai avut? Ce presiune?
Eu am avut Michelin Country Mud ( din Dechatlon)
Primii 25 km au fost foarte foarte ok, dar cu trecerea timului noroiul a devenit foarte gros si lipicios. Daca pana atunci nu am avut nici o problema de la km 30 a fost foarte nasol.
Mi se pare mie sau noroiul de la Prima Evadare n-a fost chiar atat de lipicios ca cel de la Garboavele? Sau poate am avut eu cauciucuri mai bune 🙂
A fost singura data cand am facut asa ceva. Gata, m-am invatat minte, nu mai fac.
Mda si eu faceam la fel pana am schimbat monoblocul (xt) nu a costat decat 1 mil o nimica toata
Daca speli cu furtunul spala bicixleta tinuta verical ,cu mult mai putina presiune si evita monoblocul , butucii, furca si in general partile cu rulmenti si multa vaselina pentru ca apa sigur intra
corect. ca sa nu ai probleme trebui desfacuti si re-unsi butucii . mai problematic e monoblocul … nu prea ai ce sa-i mai faci … Oricum nu mai spala bicicleta cu furtun sub presiune
Mai dai tu cu presiune sa vezi ce frumos o sa incepi sa schimbi piese
Salutare,
Este foarte la indemana spalatoria auto DAR piesele de biciclete nu au simeringuri ( etanşări rotative ) care sa reziste la puterea jetul de apa .
Manual prelungeste viata pieselor
mai spal-o tu la presiune, ai sa fii surprins sa vezi pe unde poa’ sa intre apa 😀