Conceptul de buy-back este unul nou în România, din punct de vedere al interesului pe care l-au manifestat consumatorii, indiferent de produs.
Aşa, din auzitelea, fără cifre în spate, n-am auzit vorbindu-se de succes la buy-back decât la produse electrocasnice, gen frigider, maşină de spălat etc. şi la programul lu’ peşte auto, unde te duci cu rabla ta şi primeşti un discount pentru noua maşină.
Cyclopedia, magazin de biciclete despre care Biciclistul.ro a tot scris, urmează să-şi lanseze site-ul web. Apropos, sunteti invitaţi să le daţi un feedback.
M-am uitat pe site-ul lor şi am descoperit un meniu intitulat buy-back. Şi mi-a stârnit curiozitatea.
Am stat de vorbă cu Alecs Redeş, unul dintre partenerii Cyclopedia, care mi-a spus:
“Buy-back va fi, în principiu, pentru clienţii noştri”, spune Alecs.
L-am întrebat ce discount vor primi clienţii Cyclopedia, care vor apela la serviciul de buy-back.
“În funcţie de starea bicicletei care este returnată prin buy-back, clientul poate primi un discount, spre exemplu, la o bicicletă nouă, de 30-40%”, a spus Alecs.
Cu bicicletele primite prin buy-back Cyclopedia are planuri.
“Le reglăm, le curăţăm şi le vindem ca biciclete second hand la noi în magazin”, zice el.
Chiar sunt curios dacă va funcţiona acest sistem.
cand se da drumu?