Garmin se aşteaptă la vânzări de maximum 775 milioane de dolari în trimestrul al doilea din acest an, cu un profit brut de aproximativ 54%. Compania a estimat o scădere a vânzărilor trimestriale de la an la an de până la 60 de milioane de dolari, din cauza unui impact negativ al cursului valutar (sursa: Garmin)
Garmin se aşteaptă ca în trimestrul al doilea din 2015 să înregistreze o creştere a vânzărilor de aproximativ 5% pentru produsele din categoria fitness.
Vânzările Garmin se situează la nivelul aşteptărilor, în lumina mediului de afaceri dificil cauzat de către întărirea dolarului, a spus Cliff Pemble, preşedinte şi CEO Garmin. Slăbiciunea monedei euro, cuplată cu întărierea dolarului taiwanez a pus presiune pe adaosul comercial al Garmin. În plus, mediul concurenţial din piaţa de produse fitness a impus o politică agresivă de preţuri şi cheltuieli mai mari cu publicitatea.
La nivel de an, Garmin se aşteaptă să aibă vânzări de aproximativ 2,9 miliarde de dolari. Oficialii companiei se aşteaptă la o creştere anuală de 25% a diviziei de fitness.
Garmin va publica rezultatele financiare oficiale în data de 29 iulie.
Garmin a înregistrat anul trecut vânzări totale de 2,87 miliarde de dolari şi un profit operaţional de 691 milioane de dolari.
Compania activează la nivel global pe mai multe segmente de piaţă: Marin, Outdoor, Fitness, Aviaţie, Auto/Mobile.
Iată cum s-au împărţit vânzările Garmin anul trecut în funcţie de aceste segemente:
Compania a înregistrat anul trecut un profit net de 364 de milioane de dolari, cu mult în scădere faţă de 2013, când obţinuse nu mai puţin de 612 milioane de dolari. Atunci a fost cea mai mare creştere înregistrată din 2010, când obţinuse un profit net de 585 de milioane de dolari (sursa: Garmin)