Foto: Eurosport
Azi am primit un comunicat de la Eurosport, care se laudă cu audiențele înregistrate în România și Europa în timpul Marilor Tururi: Turul Franței, Turul Italiei și Turul Spaniei.
Nu-mi dau seama cât de mari sunt cifrele, pentru că nu știu la ce să mă raportez, dar am remarcat faptul că Turul Franței, care este cel mai mare concurs de ciclism din lume, cel puțin din punct de vedere al bugetului și logisticii, a avut cea mai mică audiență dintre marile tururi.
Ce cifre a avut Eurosport la nivelul Europei:
- Turul Spaniei, medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut, creștere cu 46% față de anul trecut;
- Turul Italiei, medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut, creștere de 21% față de 2016;
- Turul Franței, medie de 785.000 de telespectatori pe minut, creștere de 10% față de 2016.
Toate Marile Tururi au avut audiențe în creștere , dar Le Tour are cele mai mici cifre la toate capitolele. Sincer, nu mă așteptam.
Anul acesta, Eurosport a avut peste 300 de ore de transmisie de la Marile Tururi, printre care s-a numărat şi difuzarea în direct, minut cu minut, a Turului Franţei, o premieră absolută.
Eurosport şi-a extins contractele pe drepturi de difuzare pentru Turul Italiei până în 2020 şi pentru Turul Franţei până în 2023, având exclusivitate în 38 de pieţe.
E adevărat, dar anul trecut au avut o audiență similară și nu cred că a fost transmis integral.
Comparatie si concluzie gresita zic eu.
“difuzarea în direct, minut cu minut, a Turului Franţei, o premieră absolută.” – de aici media “slaba” = audienta totala impartita la numarul infinit mai mare de minute de transmisie fata de celelalte doua competitii.