Căutarea zilei pe Google, în urma căreia s-a ajuns pe Biciclistul.ro, este “cum sa faci un magazin de biciclete”.
Mă simt onorat că Google a direcționat către Biciclistul.ro mai mulți utilizatori care doresc să știe acest lucru.
Nu sunt expert comercial, de-abia mi-am făcut un PFA, dar bunul simț îmi spune că pentru a deschide un magazin de biciclete trebuie să ai niște bani puși deoparte, să pornești la drum și să supraviețuiești măcar un an, în ideea că nu vei avea încasări în urma cărora să-ți recuperezi investiția.
Dar nu trebuie să te iei după mine, potențialule investitor, ci e suficient să te uiți cum au făcut alții și să te lămurești dacă poți să-ți deschizi și tu o astfel de afacere.
Spre exemplu, poți să iei aminte de la eșecul magazinului de biciclete Pump, care s-a deschis cu surle și trâmbițe, dar care nu a putut să reziste pe o piață destul de aglomerată, dar în același timp și fragmentată.
Acum, dragă potențialule investitor, să nu te descurajezi. Există și exemple pozitive. Uite, Andrei Cristescu, de la PerfectBike, a reușit să supraviețuiască cinci ani de zile fără să facă profit, pentru că a tot investit în afacere. Poate merită să citești și povestea business-ului lui.
În orice caz, să nu te arunci. Ca în orice afacere, și piața de biciclete este una care trebuie studiată, trebuie să-ți identifici potențialii clienți și să îți dai seama cum te vei diferenția față de concurență. Succes!