De multe ori se întâmplă să existe o mare discrepanţă între cum  se prezintă  un  magazin de biciclete la  sediul  offline  şi cum se prezintă în online.
Reprezentanţii magazinelor de biciclete ar trebui să  ţină  cont, în opinia mea, de mai multe aspecte, atunci când îşi doresc să facă business şi prin online:
  • Poze de calitate. Când fac click pe thumbnail-ul unui produs mă aştept să văd o poză mare,  detaliată, curată, care să mă  lămurească pe deplin dacă vreau să cumpăr sau nu produsul.  Poate părea banal, dar multe magazine folosesc poze de proastă calitate, din care nu înţelegi nimic.
  • Filtrare după criterii. Lasă-i clientului posibilitatea să-şi aleagă produsul preferat după ce criteriu vrea el: producător, preţ, categorie de produs, produs în stoc, promoţii, lichidări de stoc etc. Cu cât sunt  mai multe criterii de filtrare a produselor, cu atât mai bine.
  • O listă completă a serviciilor. Serviciile pot genera venituri substanţiale pentru un magazin de biciclete.  Un client mulţumit  va reveni la magazinul de biciclete să-şi repare bicicleta, să mai primească un sfat, să mai cumpere un accesoriu. Explicaţi cât mai bine  ce servicii oferiţi şi poziţionaţi informaţia  cât mai vizibil cu putinţă.
  • Review-uri. La orice magazin vreau să văd cât  mai multe  review-uri ale  clienţilor. Oferiţi această posibilitate (tehnică) pe site-ul  vostru. CRC o face şi de multe ori m-am ghidat după ce spuneau cei care cumpăraseră deja produsul.

Comentarii