De multe ori se întâmplă să existe o mare discrepanţă între cum  se prezintă  un  magazin de biciclete la  sediul  offline  şi cum se prezintă în online.
Reprezentanţii magazinelor de biciclete ar trebui să  ţină  cont, în opinia mea, de mai multe aspecte, atunci când îşi doresc să facă business şi prin online:
  • Poze de calitate. Când fac click pe thumbnail-ul unui produs mă aştept să văd o poză mare,  detaliată, curată, care să mă  lămurească pe deplin dacă vreau să cumpăr sau nu produsul.  Poate părea banal, dar multe magazine folosesc poze de proastă calitate, din care nu înţelegi nimic.
  • Filtrare după criterii. Lasă-i clientului posibilitatea să-şi aleagă produsul preferat după ce criteriu vrea el: producător, preţ, categorie de produs, produs în stoc, promoţii, lichidări de stoc etc. Cu cât sunt  mai multe criterii de filtrare a produselor, cu atât mai bine.
  • O listă completă a serviciilor. Serviciile pot genera venituri substanţiale pentru un magazin de biciclete.  Un client mulţumit  va reveni la magazinul de biciclete să-şi repare bicicleta, să mai primească un sfat, să mai cumpere un accesoriu. Explicaţi cât mai bine  ce servicii oferiţi şi poziţionaţi informaţia  cât mai vizibil cu putinţă.
  • Review-uri. La orice magazin vreau să văd cât  mai multe  review-uri ale  clienţilor. Oferiţi această posibilitate (tehnică) pe site-ul  vostru. CRC o face şi de multe ori m-am ghidat după ce spuneau cei care cumpăraseră deja produsul.

By Emilian Nedelcu

Editor Biciclistul.ro | emilian.nedelcu@gmail.com | 0724.479.508 | FACEBOOK | | YOUTUBE

7 thoughts on “Ce mi-ar plăcea să văd pe site-urile magazinelor de biciclete”
  1. Suna foarte bine ce spui Silviu, astept cu interes sa vad si eu acel site, si cine stie, poate chiar sa iti fiu client.

  2. Salut, in curand o sa deschid un nou magazin online, si sfaturile voastre au fost foarte utile. In plus ma gandesc sa fac un minisite pentru anvelope – tu sa completezi niste parametrii (uscat, umed, noroi, pietris, sosea, iarna, vara, diametru… etc.) si noi sa iti aratam ce variante avem.

  3. Avem nevoie de informatii indiferent daca achizitionam on-line sau din magazin. Site-ul respectiv poate fi folosit in doua modalitati, unul pentru informare inaintea cumpararii, si celalt pentru a comanda. In ambele cazuri, vreau sa stiu ce produse ofera respectivul magazin.

  4. nu ai prins chiar ideea….dar este adevarat ce spui,este mai comod sa cumparam on-line si pentru asta avem nevoie de cat mai multe info despre produse.:)

  5. Pai ar fi bine sa inceapa sa faca diferenta asta, pentru ca deja piata a crescut destul de mult, concurenta a crescut si ea, au aparut destul de multe magazine de biciclete, si sunt convins ca anul viitor vom mai avea cateva in plus, si sunt convins ca asta va face diferenta. Sunt multi care comanda din tara, nu pot merge in magazin, si atunci vrei sa stii detaliile astea. Daca eu gasesc produsul respectiv intr-un magazin on-line din Brasov, si are toate specificatiile, si este exact ce vreau eu, pretul este bun si el, o sa il comand de acolo, in loc sa il comand de la magazinul din Bucuresti, ca oricum multe dintre magazine inchid la 19:00, si oricum nu am cum sa ajung in magazin. Sau trebuie sa ma invoiesc de la servici ca sa imi cumpar un cauciuc? 🙂

  6. *radu iti dau dreptate…dar de cele mai multe ori lumea vrea magazine “profi”,cu site-uri bine puse la punct,cu angajati bine pregatiti si ei inca nu fac diferenta intre businessul din magazine cu businessul din piata sau targ…

  7. Si cred ca la fel de important este sa aiba o descriere cat mai completa a produsului respectiv. Am intrat mai devreme pe site-ul unui magazin din topul creat de tine, si intru la cauciucuri. Gasesc cauciucul Schwalbe Nobyy Nic, de 2.25×26″ la 130 Lei, cand la mai toate celelalte magazine este 195 Lei. Binenteles ca la descriere nu este trecut nimic. Intru pe site-ul producatorului si vad ca pentru acest model, si pentru aceasta dimensiune avem urmatoarele variante: Performance Line, Evolution line TL ready (in 3 variante de culoare: Black skin, white stripes, red stripes), Tubeless Evolution Line, SnakeSkin Evolution Line TL Ready, Evolution Line Double Defense TL Ready. Astfel avem 5 modele diferite, care dintre ele este cel care se regaseste in stocul magazinului? Acum eu trebuie sa pun mana pe telefon, si sa sun la fiecare magazin in parte sa verific nu? Sau si mai simplu inchid site-ul respectiv si trec la urmatorul care imi ofera aceste informatii. In plus poate nu vrea sa stau pe 10 site-uri, vreau unul si bun unde sa gasesc aceste detalii. Este chiar asa de greu sa copiezi respectivele caracteristici? Adica vorba aia, nu scrii tu acum descrierea produsului, ca deja a facut lucrul asta producatorul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.