Magazinul de biciclete Pump a dat faliment, cu toate că a avut un start foarte bun, era apreciat în piață și vindea niște biciclete foarte frumoase, branduri italiene, cu tradiție.
Magazinul a luat naștere în urma unei investiții de 50.000 de euro, sumă serioasă, mai ales pentru piața de biciclete din România, care este relativ mică. Totuși, iată că după un an de zile, Pump a dat faliment și a părăsit acest business cu o pierdere de 30.000 de euro.
Intr-adevar, nu a fost o veste prea buna pentru piata de biciclete. E foarte posibil insa sa fi fost o problema la publicul targetat. Ultimele sondaje au aratat ca valoarea medie a bicicletelor cumparate in tara noastra, in ultimii doi ani, e mai mica decat cea de care vorbiti in articol…
Problema a fost ca ei nu au vrut sa fie alaturi de biciclicti ci au vrut sa fie superiori biciclistilor.. Atunci cand iti privesti clientul “de sus” si il evaluezi dupa cum este imbracat sau dupa cum vorbeste, normal ca nici clientul nu baga mana in buzunar. Sunt foarte multi biciclisti care au biciclete de peste 1200€ si abia daca le scot din casa o data, de doua ori pe luna. Daca iti place ceva, faci efortul necesar si iti cumperi..dar cand vanzatorul “nu te ajuta” prin atitudinea lui.. Mai bine cheltuiesti banii in alta parte, adica acolo unde iti face placere sa ii dai!