Obişnuiesc destul de des să verific pe Facebook noutăţi ale magazinelor de biciclete din România.

Din păcate, există foarte puţine magazine, le numeri pe degetele de la o mână, care folosesc contul de Facebook pentru a-şi ţine clienţii la zi cu activitatea lor.

N-am să le numesc, se ştiu ele care. N-am să le numesc nici pe cele la care vreau să fac referire în mod negativ. Cine se prinde, bine, cine nu, c’est la vie.

Una din greşelile pe care le fac pe Facebook majoritatea magazinelor este că lasă pe toată lumea să comenteze pe Wall-ul paginii.

Dacă s-ar comenta despre bicicleste şi subiecte conexe n-ar fi nicio problemă. Dar când pe wall-ul unui magazin de biciclete apar doar aplicaţii imbecile, de genul celei din poza de mai jos, atunci ai o problemă şi problema ta este că eşti plictisitor pe Facebook.

De ce ţi-ai mai făcut cont de Facebook dacă nu ai nimic de zis? Fii activ, pune o ofertă din magazinul tău, spune ceva interesant despre tine, fă un concurs, scrie ceva pe blogul magazinului, fă o comparaţie, fă ceva, nu sta şi aştepta să vină utilizatorii la tine şi să-ţi spună că ai un magazin extraordinar.

Comentarii