GoldNutrition, unul dintre producătorii internaționali de suplimente nutritive pentru sportivi, prezent și în România, va sponsoriza echipa de triatlon a clubului Steaua, potrivit unui anunț recent făcut de compania pe pagina sa de Facebook.
Este pentru prima oară când GoldNutrition sponsorizează triatloniști în România, motiv pentru care am dorit să aflăm mai multe detalii despre strategia producătorului și am stat de vorbă cu Ioana Mihuț, managerul filialei românești.
Ce v-a determinat să alegeți triatlonul? De ce Steaua?
Toate parteneriatele GoldNutrition au venit în urma reacțiilor și a rezultatelor generate în urma folosirii produselor noastre. Din același motiv am semnat anul trecut mai multe parteneriate, cu echipa de ciclism BikeXpert, cu echipa de rugby a clubului Dinamo, cu Ana Bogdan (tenis), cu Camil Moldoveanu (campion mondial de Jiu Jitsu).
Produsele noastre erau folosite în mod intensiv și de către sportivii cu care am semnat anii trecuți, precum Andrei Preda (mountain running), Ancuța Bobocel (atletism), Marius Ionescu (maraton), Alin Alexuc (lupte), dar și alții.
De ce am acceptat provocarea triatlonului? Pentru că este un sport complex. Triatlonul duce corpul omenesc dincolo de limitele sale firești, iar nutriția poate face diferența între o clasare decentă și podium. GoldNutrition sustine excelența, nu doar în triatlon, prin gama de produse pe care o oferă.
Care vor fi sportivii locomotivă de la echipa Steaua, pe care-i veți ajuta cu produsele voastre?
Vom susține patru sportivi, care vor participa în circuitul de triatlon olimpic în 2018. Este vorba despre Beres Hunor, Răzvan Ene, George Murar și Ștefania Ion.
Care sunt produsele pe care le oferiți în mod special triatloniștilor?
Îi invităm pe triatloniști să încerce aminoacizii cu catenă ramificată (BCAA), băutura izotonică îmbunătățită cu aminoacizi (Goldrink Premium), produsele pentru recuperare (Fast Recovery), multivitaminele, ZMA sau batoanele proteice.
(n.r. oferta specială pentru triatlon poate fi consultată aici)
Care este profilul sportivului amator din România către care vă îndreptați atenția și ofertele?
Ne adresăm celor care își doresc să adopte un stil de viață sănătos, cu ajutorul sportului și a unei nutriții echilibrate. Atâta vreme cât nu vorbim de performanță, în targetul nostru se află orice persoană activă, care dedică sportului timp în fiecare săptămână.
Cu ce proiecte începeți anul 2018?
În viitorul apropiat avem în agendă două proiecte. Unul se numește Women Collection, o gamă completă de suplimente pentru sănătate și frumusețe, dedicată femeilor moderne, active, care își doresc o stare de bine la sfârșitul unei zile istovitoare.
Al doilea proiect îl dezvăluim în exclusivitate pentru Biciclistul.ro. Vom lansa un concurs în social media, o provocare adresată bloggerilor și social media influencer-ilor, care susțin sportul și nutriția sănătoasă. Doi dintre ei vor avea ocazia de a începe un program de nutriție și antrenament, care le poate schimba total stilul de viață. Noi nu credem în minuni și nici în soluții de moment, ci în constanță, ambiție și determinare.
GoldNutrition este o companie portugheză, care a fost înființată în anul 2003, iar în prezent sponsorizează foarte multe cluburi și sportivi, inclusiv federații naționale și sportivi olimpici.