Încet, încet,  Decathlon începe să comunice.  Deocamdată, mesajele sunt de bla bla, dar sper să se dea pe brazdă.

Am luat legătura cu cineva de la ei, acum aproximativ o lună, o lună şi jumătate, şi mi-au  spus că nu pot da niciun fel de informaţii în afară de cele de marketing. So, dacă aveţi întrebări pentru Decathlon, care să fie legate de  produse, postaţi un comentariu aici şi le voi adresa în numele vostru.

Reprezentanţii Decathlon România au trimis  azi un fel de comunicat de presă în care annţă că  organizează o serie de concursuri pentru iubitoriii sportului.

Mai jos, comunicatul:

Decathlon doreste sa faca sportul accesibil tuturor, de la debutanti la profesonisti si de aceea organizeaza weekend-uri sportive pentru practicare si initiere. La toate aceste activitati accesul este gratuit. In zilele de 12 si 13 martie, intre orele 11:00-18:00 iubitorii sporturilor sunt asteptati in magazinele Decathlon din B-dul Iuliu Maniu, nr. 546-560 si din B-dul. Metalurgiei, nr. 12-18. Aici vor avea ocazia sa participe gratuit la activitati sportive precum: concurs de biciclete printre jaloane, baschet, darts, jonglerii cu mingea, concurs rollnet, instalare cort 2 secunde, stepper si y-golf.

De la crearea sa in 1976, Decathlon a avut mereu un scop foarte clar: “Sa faca accesibila tuturor placerea prcaticarii sportului”. La nivel mondial Decathlon reuneste peste 50.000 de colaboratori, reprezentand 60 de nationalitati. Decathlon comercializeaza peste 35.000 de produse, iar in centrele sale de inovatie isi desfasoara activitatea 600 de ingineri, aflati in permanenta cautare de solutii si inovatii tehnice pentru a face sportul accesibil tuturor. Produsele Decathlon contribuie in mod concret la implinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor. Fiecare produs reprezinta o alternativa viabila la produsele deja prezente pe piata, prin tehnicitate si satisfacerea necesitatilor oricarui sportiv.
Din 1996 Decathlon isi creeaza propriile marci, in prezent in numar de 18, in spiritul pasiunii pentru sport. Prin intermediul acestora, Decathlon concepe echipamente sportive la preturi accesibile, folosind o tehnologie de varf. Decathlon comercializeaza, in acelasi timp, si produse ale principalelor marci internationale: Nike, Adidas, Puma, Asics, Shimano, Daiwa, Columbia, Speedo etc.

By Emilian Nedelcu

Editor Biciclistul.ro | emilian.nedelcu@gmail.com | 0724.479.508 | FACEBOOK | | YOUTUBE

5 thoughts on “Decathlon România începe să comunice”
  1. super comunicare … ce risipa de bani sa ai un pr care-ti produce moloz d-asta
    decathlon romania e o rusine pentru orice mare retailer … pacat de nume … pacat de concept

  2. Cred ca ar fi interesant sa le faca un training propriilor angajati, astfel incat cei care sunt pe raion, atunci cand sunt, ca de multe ori stai sa alergi dupa ei, sa iti poate oferi explicatii despre produsul respectiv, sa iti poata raspunde la intrebari. Eu de fiecare data cand am intrebat ceva, s-a apucat respectivul angajat sa desfaca produsul, sa scoata prospectul si sa citeasca dupa el… nu mai zic ca asta toamna mi-am cumparat o perechere de ochelari de soare de ciclism de la ei, a venit baiatul, mi-a citit prospectul mi-a aratat ca am doua gume pentru nas (suportul acela din cauciuc care fixeaza ochelarii pe nas), adica aveam si una de rezerva, a impachetat la loc ochelarii, si cand ajung acasa… ce sa vezi? O guma se evaporase miraculos. Pai daca angajatii lor se bucura la chestii de genul asta imi dau seama ce salarii bune au.

  3. Mai intai ar trebui sa isi rezolve problema toaletelor.

    In magazinul din Militari e o singura buda (numai una la ditamai magazinul), comuna pentru barbati si femei.

    E inadmisibil asa ceva!

    Mai pana acum vreo doua luni erau toalete separate pentru barbati si femei, acum vad ca le-au comasat si mai si pute ingrozitor a urina.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.