Încet, încet,  Decathlon începe să comunice.  Deocamdată, mesajele sunt de bla bla, dar sper să se dea pe brazdă.

Am luat legătura cu cineva de la ei, acum aproximativ o lună, o lună şi jumătate, şi mi-au  spus că nu pot da niciun fel de informaţii în afară de cele de marketing. So, dacă aveţi întrebări pentru Decathlon, care să fie legate de  produse, postaţi un comentariu aici şi le voi adresa în numele vostru.

Reprezentanţii Decathlon România au trimis  azi un fel de comunicat de presă în care annţă că  organizează o serie de concursuri pentru iubitoriii sportului.

Mai jos, comunicatul:

Decathlon doreste sa faca sportul accesibil tuturor, de la debutanti la profesonisti si de aceea organizeaza weekend-uri sportive pentru practicare si initiere. La toate aceste activitati accesul este gratuit. In zilele de 12 si 13 martie, intre orele 11:00-18:00 iubitorii sporturilor sunt asteptati in magazinele Decathlon din B-dul Iuliu Maniu, nr. 546-560 si din B-dul. Metalurgiei, nr. 12-18. Aici vor avea ocazia sa participe gratuit la activitati sportive precum: concurs de biciclete printre jaloane, baschet, darts, jonglerii cu mingea, concurs rollnet, instalare cort 2 secunde, stepper si y-golf.

De la crearea sa in 1976, Decathlon a avut mereu un scop foarte clar: “Sa faca accesibila tuturor placerea prcaticarii sportului”. La nivel mondial Decathlon reuneste peste 50.000 de colaboratori, reprezentand 60 de nationalitati. Decathlon comercializeaza peste 35.000 de produse, iar in centrele sale de inovatie isi desfasoara activitatea 600 de ingineri, aflati in permanenta cautare de solutii si inovatii tehnice pentru a face sportul accesibil tuturor. Produsele Decathlon contribuie in mod concret la implinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor. Fiecare produs reprezinta o alternativa viabila la produsele deja prezente pe piata, prin tehnicitate si satisfacerea necesitatilor oricarui sportiv.
Din 1996 Decathlon isi creeaza propriile marci, in prezent in numar de 18, in spiritul pasiunii pentru sport. Prin intermediul acestora, Decathlon concepe echipamente sportive la preturi accesibile, folosind o tehnologie de varf. Decathlon comercializeaza, in acelasi timp, si produse ale principalelor marci internationale: Nike, Adidas, Puma, Asics, Shimano, Daiwa, Columbia, Speedo etc.

Comentarii