La 30 de ani de prezență în România, Herlitz anunță că va dona 2% din vânzările de ghiozdane și rucsacuri din anul 2021, pentru dotarea a zeci de școli din mediile defavorizate. Donațiile către fiecare unitate de învățământ vor consta în rechizite pentru fiecare elev ce studiază în școlile selectate.

Unitățile de învățământ beneficiare în cadrul campaniei “30 de ani de Herlitz în România – Alături de fiecare generație” sunt selectate cu sprijinul organizației non-guvernamentale World Vision România. Orice persoană poate propune noi școli din zone defavorizate, direct pe www.herlitz.ro iar ulterior, după verificare, școlile propuse vor putea fi integrate în proiecte viitoare de CSR.

Campania debutează pe 1 iulie și va atinge etapa de dotare efectivă a școlilor la final de an, în luna decembrie. Pentru a încuraja vânzările și a crește nivelul de donații pentru școli, între 1 iulie și 30 septembrie, orice ghiozdan și rucsac Herlitz sau Tiger achiziționat din oricare magazin din România aduce 300 de premii, prin simpla încărcare a bonului fiscal pe www.herlitz.ro.

Ghiozdanele și rucsacurile Herlitz sunt dezvoltate împreună cu medici ortopezi și respectă cele mai exigente standarde de calitate, îmbinînd atributele obligatorii – ergonomia și greutatea mai mică de 1 kilogram, compartimentarea și rezistența – cu designuri dinamice, vesele și colorate.

Herlitz este printre primele companii internaționale prezente în țara noastră după anul 1989. În cei 30 de ani au vândut:

  • Peste 1.000.000 ghiozdane și rucsacuri
  • Peste 100.000.000 caiete
  • Peste 3.500.000 penare și necessaire-uri (penare tip borsetă)
  • Peste 2.500.000 stilouri
  • Peste 13.000.000 bibliorafturi
  • Peste 10.000.000 agende
  • Peste 25.000.000 articole de party, picnic și decor

Herlitz aduce o gamă extinsă de produse realizate în colaborare cu experți – profesori, doctori – pentru a ajuta începuturile școlare și pentru a face învățarea mai ușoară și mai plăcută.

Herlitz România, parte a grupului Pelikan, este unul dintre principalii jucători de pe piață în ceea ce privește instrumentele de scris și colorat, ghiozdane și rucsacuri, caiete, produse pentru birou și instrumente de scris de lux. Cu sediul central in Târgu Mures, Compania Herlitz are în prezent o echipă de peste 70 de angajati care coordonează prezența brandurilor Herlitz și Pelikan în țară și în Republica Moldova.

Comentarii