Hoka a lansat recent modelul Hoka One One Tennine, proiectat să facă mai facilă și mai rapidă alergarea la vale. Noul model costă 250 de dolari.
Hoka, o companie franceză creată în 2009, a fost cumpărată de Decker’s în 2013. De atunci, brandul a câștigat în popularitate, iar în prezent este a treia cea mai bine vândută marcă de pantofi de alergare din lume, în urma Brooks și New Balance, potrivit NPD Group.
Pantofii Tennine cântăresc 360 grame și au o înălțime la nivelul călcâiului de 33 de milimetri. Hoka spune că acest model este cel mai mare de pe piață și compară pantofii de alergare cu clăparii pentru schiuri sas cu pantofii de ciclism.
Hoka a înregistrat anul trecut vânzări în creștere pentru modelul Hoka One One, cu peste 60%, până la 93.1 milioane de dolari. Brandul a câștigat credibilitate în comunitatea alergătorilor, mulți dintre atleții profesioniști purtând modelele Hoka.
Reprezentanții companiei au estimat că vânzările Hoka vor depăși 500 de milioane de dolari până în 2025.