L’Étape by Tour de France, un brand legendar în întreaga lume, adaugă România pe harta celor 20 de țări în care este organizată competiția de ciclism, destinată atât cicliștilor cu experiență, cât și amatorilor.
Suntem invitați să concurăm pe trei trasee, dezvoltate de echipa MPG împreună cu experții Tour de France. Acestea vor marca locuri emblematice din București, scopul conceptului internațional fiind acela de a descoperi destinații interesante pe două roți, simțindu-te, totodată, precum un ciclist în Turul Franței. În Piața Constituției va fi amenajat L’Étape România by Tour de France Village, deschis pentru public pe 27 august, iar pe 28 august, în ziua competiției, arealul va fi destinat exclusiv participanților în cursă și festivității de premiere.
Cele trei curse vor fi:
- The Race de 85 km (2 x loop)
- The Ride de 42 km (1 x loop)
- The CITY ADVENTURE de 14 km, pentru adulți și copii.
Turul Franței reprezintă cea mai renumită cursă de ciclism din lume, urmărită în fiecare an cu pasiune de milioane de fani de pe întreg mapamondul. Evenimentul sportiv devenit legendă a debutat în 1903, iar conceptul L’Etape by Tour de France s-a născut în 1993 în mod natural, din dorința de a da o șansă cicliștilor amatori de a trăi această experiență unică.
„Datorită celor patru bicicliști români care au participat la Turul Franței în 1936, România a stabilit o veche legătură cu Turul Franței. De câțiva ani, ciclismul este în plină expansiune în țara voastră, prin dezvoltarea curselor profesioniste și a antrenamentului constant, pe lângă creșterea audiențelor și a notorietății Turului Franței. Din toate aceste motive, noi, cei de la ASO (organizatorul Tour de France) suntem convinși că România merită să fie printre cele 20 de țări ale seriei L’Étape by Tour de France. Participanții vor trăi experiența supremă pentru cicliștii amatori, având șansa de a experimenta legenda Turului Franței și de a se provoca unii pe alții, pedalând prin peisaje și trasee uimitoare din capitala României. Succes tuturor participanților!” a declarat Kévin QUINIOU , Head of L’Étape by Tour de France – AMAURY SPORT ORGANISATION (ASO)
Evenimentul se desfășoară în parteneriat cu Primăria Municipiului București, Direcția de Cultură, Învățământ, Turism și PROEDUS. Partenerii instituționali care susțin evenimentul sunt Ambasada Franței, Ministerul Sportului și Federația Română de Ciclism.
ÎNSCRIERI
Mai multe detalii despre seria globala de evenimente și despre competiția locală se găsesc pe site-ul oficial romania.letapebytourdefrance.com, iar cei care doresc să intre în cursă pentru a pune România pe harta L’Etape by Tour de France, se pot înscrie în secțiunea REGISTRATION. Informații la zi se găsesc pe profilele de Facebook: https://www.facebook.com/letaperomania și Instagram: https://www.instagram.com/letaperomania
Despre A.S.O
Datorită prestigioasei competiții Turul Franței, unul dintre cele mai populare evenimente sportive internaționale din lume, clasice, prestigioase precum Paris-Roubaix, Liège-Bastogne-Liège, Flèche Wallonne și Paris-Tours, precum și curse pe etape precum Paris-Niza , Critérium du Dauphiné și Vuelta a España, A.S.O. este liderul mondial în organizarea curselor de ciclism, cu 100 de zile de competiție în fiecare an. Globalizarea ciclismului este unul dintre domeniile sale majore de dezvoltare. Cu Turul Saudiți, Turul Deutschland și organizarea Cursei Arctice a Norvegiei, A.S.O. continuă să contribuie energic la creșterea ciclismului ca exemplu de transport durabil pentru centrele orașelor.
Despre L’Étape by Tour de France
L’Étape by Tour de France este lider mondial în evenimente de ciclism cu participare în masă, cu evenimente desfășurate în 20 de țări în 2022 și 26 de evenimente globale. L’Étape by Tour de France oferă cicliștilor amatori posibilitatea de a concura sau de a merge pe o etapă de Turul Franței chiar la ei acasă. Turul Franței este cel mai recunoscut eveniment sportiv anual din lume și este o marcă premium pentru ciclism.
Despre MPG România
MPG România, fondată în 1997, este lider de piață și creatoare de tendințe privind marketingul sportiv și managementul de evenimente, cu cel mai mare portofoliu de proprietăți sportive pentru amatori din România. Agenția coordonează peste 1.000 de evenimente sportive pe an, în care combină know-how-ul specializat cu o implementare fără rival, ceea ce oferă experiențe care aduc bucurie oamenilor și soluții personalizate pentru mărci locale și globale.