Prima Evadare 2014 - recunoastere traseu - foto Daniel Trandafir

Prima Evadare 2014 - recunoastere traseu - foto Daniel Trandafir

Această superbă fotografie este făcută la recunoaşterea traseului de la Prima Evadare, de către Daniel Trandafir

În ziua concursului, înainte de a porni spre linia de start, asigură-te că ai la tine:

  • Brăţara portocalie: pune-o pe mână, la finalul cursei vei beneficia pe baza ei de o porţie de paste şi un tricou.
  • Chip-ul de concurs: trebuie să-l ai prins bine la gleznă (NU pe ghidon, furcă sau alte locuri). Cine nu are chip nu va fi cronometrat şi nu va apărea în clasamente! “No chip = No time” (“Fără chip = fără timp și fără poziție în clasament”). Chip-ul este proprietatea companiei EvoChip și are alocat numele și datele concurentului. Returnează-l imediat după trecerea liniei de sosire. În caz de abandon acesta va fi lăsat în punctele de control ale organizatorilor, unde va fi anunțat și abandonul. În cazul în care nu mai ajungi la concurs, îl poţi lăsa la magazinele Veloteca.
  • Numărul de concurs: trebuie prins pe ghidon, pe deasupra cablurilor, pentru a putea fi citit uşor. Nu-l îndoiţi sau tăiaţi. Pe spatele numărului veţi găsi numărul de abandon (0732.024.391) şi numărul de urgenţă (0737.175.557 sau 112).

Primii 25 de concurenţi la linia de start vor fi din categoria Elite. Următorii 475 se vor aşeza în ordinea numerelor primite. Acestea au fost alocate în funcţie de timpul scos anul trecut şi de rezultatele recente la alte competiţii. După cei 500 nu există o ordine stabilită, vă rugăm însă să vă apreciaţi performanţele şi să vă aliniaţi corespunzător, pentru a evita jenarea celorlalţi participanţi mai rapizi. Pentru siguranţă, cei din categoria family vor lua startul din spatele plutonului.

La Prima Evadare s-a făcut un sistem dublu de marcaj: cu bandă şi cu săgeţi şi X-uri. Banda portocalie “CST” legată în copaci confirmă traseul, este pusă mai rar, acolo unde nu există alte opțiuni, și imediat după falsele ramificații. Banda roşu/alb marchează schimbarea de direcție și e amplasată pe partea în care se virează. Săgeata indică direcția, iar X-ul drumul interzis. În caz de rătăcire, întoarce-te la ultimul marcaj.

Consultă programul complet

Comentarii