Salvează o carte este o campanie super tare de la Vodafone România care m-a cucerit. Operatorul se angajează să transforme facturile trimise abonaților în file de poveste. Vodafone printează lunar peste 1.000.0000 de facturi!
Pentru fiecare factură electronică activată, Vodafone reeditează patru pagini dintr-o carte de poveste. Până acum s-au strâns aproape 60.000 de file de poveste!
Puteţi decide care poveste va fi reeditată, tipărită şi distribuită, din cele trei propuse: “Prâslea cel Voinic”, “Ileana Sânziana” sau “Neghiniţă”. Deci, apel către abonații Vodafone: factura aia pe care o primiți e cam inutilă, pentru că o puteți vedea direct online. N-ar fi mai bine ca în loc de maculatură Vodafone să tipărească niște cărți pentru copii?
Ce trebuie să faci pentru activarea facturii electronice? Află de la Robert:
Alexa, întotdeauna vor exista cârcotași. Dacă nu mi se părea cool campania nu scriam despre ea, că mai sunt unii care comenteaza contra nu-i nicio problema, face bine la sănătatea site-ului. Uite, te-a făcut pe tine să iei apararea Binelui și toată lumea știe că Binili învinge!
nu inteleg care e problema ca exista o campanie de marketing in spate si o strategie de reducere de costuri, atata timp cat campania de CSR aduce si un beneficiu. tipic romanesc sa gasim noi o hiba si sa fim mereu contra, trebuie sa fie domne ceva!
Poate ca ar fi fost fain daca in spatele unei minunate strategii de marketing nu ar sta o nevoie de economie. A filelor printate, tonerului, plicurilor, cheltuielilor de expeditie, oamenilor…
Deci?….
Super fain programul 😀