Update: Pagina oficială a BikeXCS, unde găsiți promoția de Black Friday
După cum se poate vedea și în secțiunea de comentarii, sunt acuzat de oficialii magazinului că am răstălmăcit promoția. Prin urmare, vă rog să faceț click pe linkul oficial al promoției.
Mă întreb dacă BikeXCS așa procedează și cu clienții săi, îi amenință că îi dă în judecată dacă, spre exemplu, n-au înțeles o promoție.
End update
Articolul inițial, înainte să fiu amenințat cu datul în judecată
Reprezentantii magazinului de biciclete BikeXCS mi-au trimis un e-mail în care mă anunță că vor avea promoții în ziua de Black Friday 2012.
Reducerea promisă este de 30% și se aplică bicicletelor care intră în categoria promoției de Black Friday 2012. N-am înțeles care vor fi aceste biciclete, așa că vă recomand să cercetați bine prețurile, să vă documentați și să verificați dacă, într-adevăr, se vor aplica reduceri.
Mi se pare dubioasă campania derulată de BikeXCS din mai multe motive:
- S-au grăbit să specifice că stocul prezentat pe website este informativ;
- Prețurile se pot modifica fără o notificare prealabilă;
- Prețul produsului din magazin primează în fața prețului produsului prezentat pe website. Cu alte cuvinte, prețurile nu sunt sincronizate;
- Clienții care cumpără din magazin au prioritate în alegerea produselor de pe stocul magazinului. Nu înțeleg de ce trebuia făcută această specificație, mai ales în condițiile în care ni se spune că stocul de pe website este informativ.
În concluzie, vă recomand maximă precauție. Oricum, achiziția unei biciclete trebuie făcută, în opinia mea, după un timp generos dedicat documentării și comparației de prețuri.
Raspuns si la Update:
Razvan a zis:
Daca se mai fac astfel de insinuari la adresa noastra ne rezervam dreptul de a va actiona in justitie pentru afectarea imaginii noastre si chiar pentru calomnie.
Ati raspuns in Update:
… îi amenință că îi dă în judecată …
Eu spun:
va simtiti amenitat? poate aveti un motiv…
off topic
Bine spunea baiatul ala pe youtube cu melodia despre cratima, sunt si eu agramat din cand in cand, scuze.
Prin raspunsul dvs. certificati faptul ca sunteti rau intentionat.
Acum cateva minute mi-a atras atentia acestui fapt Razvan si am vrut sa vad cu ochii mei ca un om ca dvs. s-a schimbat atat de mult intr-un timp asa scurt.
Daca va mai amintiti, cand ati inceput acest blog, noi, Bike XCS, v-am sprijit si v-am promovat ca un om de buna intentie in lumea celor care pedaleaza. Lucrurile s-au schimbat atunci cand pentru publicitate pe blog ne-ati trimis o cotatie de pret iar noi nu am raspuns favorabil intrucat nu ne doream publictate, in accea valoare, in acel moment. Nu am comentat oferta si nu am incercat nici o negociere. De atunci ati inceput sa ne ignorati in toate “sondajele” cautand sa ne face-ti inexistenti in ochii cititorilor.
Am observat si am inteles ca nu reusiti sa fi-ti echidinstant, fapt care contrazice ceea ce ne-ati povestit ca se vrea a fi acest blog. Dar sa nu mai bat campii ca dupa aceea ma acuzati de plagiat si sa revin la materialul actual.
Daca intradevar vroiati sa ridicati lumea biciclistilor cu ceva puteati sa ne sunati sa ne intrebati si apoi sa publicati. Simplu, nu? Asa face un om de presa, sau suntati doar un blogger…
Nu vrem sa ascundem nimic, eu am creeat regulamentul promotiei, impreuna cu n reprezentant al OPC, tocmai ca sa evitam orice neclaritati, as putea spune ca am citit inainte si m-am documentat si inspirat de la un mare magazin online.
Asadar haideti sa explicam partea dubioasa:
S-au grăbit să specifice că stocul prezentat pe website este informativ;
Da, stocul pe website se actualizeaza in mai mult de o zi, iar promotia dureaza doar o zi.
Prețurile se pot modifica fără o notificare prealabilă;
Este un sablon binecunoscut care ne protejeaza de un viciu de comunicare intre importator si noi ca retailer. Formularea este intr-un fel impusa, cei care lucreaza in coment stiu asta.
Daca vineri importatorul imi mareste pretul de intrare s-ar putea sa nu mai pot vinde cu reducere de 30% pentru ca e sub pretul de intrare. La noi reducerile se acorda numerar (bani pesin sau cash, depide cum intelege fiecare), nu umblam cu vaucere valorice posdatate. Matematica… si legi.
Prețul produsului din magazin primează în fața prețului produsului prezentat pe website. Cu alte cuvinte, prețurile nu sunt sincronizate;
In magazin o sa existe marfa care o sa aiba pretul mai mic decat pe website, acea marfa se va vinde in magazin si nu pe website. De ce? Simplu, avem cateva produse “resigilate” ca ma exprim asa, care vor avea o reducere mai mare si care este bine sa fie vazute, probate si acceptate la fata locului. O relatie corecta cu clientii intotdeuna iti sporeste increderea, nu?
Clienții care cumpără din magazin au prioritate în alegerea produselor de pe stocul magazinului. Nu înțeleg de ce trebuia făcută această specificație, mai ales în condițiile în care ni se spune că stocul de pe website este informativ.
Recunosc aici m-ati prins ca am vrut sa fiu mai explicit si sa accentuez ca noi vindem in magazin mai mult decat pe internet. Ne permitem sa avem 2 dintre cele mai mari si frumoase magazine din Bucuresti, din pacate nu m avut placerea sa va am vizitator, si oferim serviciul de vanzare consulativa precum si service la biciclete. Nu suntem perfecti ci chiar departe de asta daca ne comparam cu Germania, dar pe drumuri romanesti ne straduim sa aratam ca se poate sa mergem spre vest. Clientii si criticile ne ajuta enorm, vorba ceea “un sut in fund, un pas inainte” sau… polemica creste ratingul, daca e mic, trebuie crescut, nu?
Informativ, aceasta promotie a fost intens mediatizata, dvs sunteti singurul cu nodul si papura. Cred ca asta spune ceva, ne certifica ceva. Acel ceva este subliniat si in replicile pe care le dati. Sunati-ma si discutam, veniti la magazin vineri sa ne prindeti cu mata in sac, daca tot ati inceput demascarile. 🙂
Va sugarez sa intrati in politica, o sa faceti cariera acolo pentru modul de interpreta lucrurile. Acolo beneficiati, de imunitate si in plus, indirect, o sa fim siliti sa va platim 🙂
Fara nici o urma de rautate imi intorc celalat obraz.
Adrian
Ne cerem scuze ca am apelat la acest site si va rugam sa scoateti aceasta postare.
Acel regulament este facut tocmai pentru a nu exista confuzii.
PROMOTIA SE APLICA LA ORICE PRODUS nu doar la BICICLETE.
PRETURILE SUNT ATAT LA NOI CIT SI LA MAROSBIKE (daca ne referim la biciclete) IDENTICE deci nu se pot modifica (in cazul in care la asta va referiti) TOTUL ESTE REAL SI CORECT.
DUBIOASA este postarea dumneavoastra si rau intentionata pe care nu mi-o pot explica.
Probabil ca primeaza afilierea dumneavoastra la un magazin anume decit corecta relatare a unor lucruri improscind cu noroi inutil.Era mult mai bine sa nu ne publicati acest banner.
Noi v-am trimis acel mail in urma articolului postat pe net in care va intrebati de ce nu exista acest tip de promotie Black Friday si la biciclete atentionindu-va ca exista.
Daca se mai fac astfel de insinuari la adresa noastra ne rezervam dreptul de a va actiona in justitie pentru afectarea imaginii noastre si chiar pentru calomnie.