Nu de puține ori ni se întâmplă să fim nemulțumiți de produsele pe care le achiziționăm, mai ales în condițiile în care produsul cumpărat este scump sau în condițiile în care avem așteptări mari fie de la produs, fie de la serviciul prestat.

Am fost tare entuziasmat când mi-am cumpărat home traineriar bucuria mi-a scăzut precum acțiunile la bursă, într-o zi proastă, când am observat că-i lipsește o piesă. Am întors ambalajul pe toate părțile, dar nimic, piesa lipsea, nu era și nici nu aveam vreo dovadă, cât de mică, că fusese vreodată prin cutie.

Dezamăgit, i-am sunat pe reprezentantii magazinului de biciclete BUS, de unde am cumpărat produsul. Mi-au spus că va dura ceva timp, pentru că va trebui făcută o comandă specială. A doua zi, însă, primesc telefon de la ei și mi se comunică că mă pot duce la magazin să ridic piesa.

Sincer, nu mă mai așteptam să primesc ceva, iar faptul că necazul meu, oricât de mic ar fi părut în ochii celor de la magazin, a fost rezolvat rapid, mi-a creat o stare de bine. Jos pălăria pentru BUS!

By Emilian Nedelcu

Editor Biciclistul.ro | emilian.nedelcu@gmail.com | 0724.479.508 | FACEBOOK | | YOUTUBE

2 thoughts on “Când micile diferențe fac totul”
  1. Salut Oli. Fotografia nu este de la home trainer-ul meu pentru simplul motiv că nu am apucat încă să-l montez (n-am avut timp și încă nu m-am dumirit cum se face). Promit că revin cât mai curând cu un review complet.

  2. Salut, fotografiile sunt de la home trainer-ul tau? Daca da si l-ai probat, cum e? Nu am incercat inca un home trainer dar as vrea sa-mi achizitionez unul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

This will close in 0 seconds