Garmin a început să vândă în România și prin intermediul propriului său site, potrivit unui anunț făcut de reprezentanții companiei, care au anunțat că în ofertă există aproximativ 400 de produse Garmin, de la brățări de sport, până la cele mai exclusiviste produse.
Garmin a vândut anul trecut prin intermediul retailerilor peste 25.000 de produse, dintre care 20.000 de ceasuri, potrivit informațiilor oferite de companie. eMAG.ro este cel mai mare retailer Garmin în România, iar dintre cei specializați sunt Sportguru și Trisport.
După deschiderea vânzărilor online pe piața locală, Garmin estimează o valoare medie a comenzii de 200 de euro pentru primul an, anticipând că cele mai populare achiziții vor fi produsele produse din gama vivo, destinate mass-market, cu apetit incipient pentru activități sportive.
”Am inclus limba română în toate manualele și materialele de prezentare, în aplicația Garmin Connect și în softul produselor lansate din 2019”, a spus Alexandru Moise, șeful vânzărilor pe România, Bulgaria și Moldova.
Comenzile vor fi livrate din centrul logistic din Marea Britanie, în una, două zile lucrătoare. Garmin oferă transport gratuit până la finalul lunii mai.
Compania a pus în funcțiune și un centrul de service și suport, lansat la 1 aprilie la Cluj-Napoca.
Despre Garmin am mai scris:
- Garmin Forerunner 935, o poveste cu final fericit la Trisport.ro
- Garmin îmi spune cât de antrenat sunt
- Tacx saltă cu 15% veniturile Garmin în trimestrul III
- Garmin a lansat Fenix 6 cu încărcare solară și ecran mai mare
- Garmin Forerunner 735XT redus cu 38%
- Garmin cumpără Tacx!
- Premieră în România, se pot face plăți contactless cu ceasul Garmin
- Recomandarea zilei: cântar inteligent Garmin Index
- Garmin Forerunner 920XT – cum am rezolvat o eroare ciudată