Garmin a raportat recent venituri trimestriale (T3) în creștere cu 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită diviziei de fitness, ajutată în mare parte de către achiziția Tacx.

Veniturile Garmin la sfârșitul trimestrului încheiat la 28 septembrie au fost în valoare de 934 milioane de dolari. Vânzările diviziei fitness, care include produse pentru ciclism, au avut o pondere de 243 de mlioane de dolari.

Achziția Tacx s-a finalizat în timpul celui de-al doilea trimestru al anului, iar distribuția Garmin a început în luna iunie.

Divizia de fitnesss a înregistrat o creștere estimată între 13 și 16%. A mai crescut divizia de aviație, cu 28%, outdoor cu 23%, marină cu 9%, în timp ce divizia auto a scăzut cu 17%.

Creșterea trimestrială Garmin vine după ce compania înregistrase venituri record în cel de-al doilea trimestru, de până la 955 milioane de dolari, în creștere cu 7% față de perioada similară a anului trecut.

Te-ar mai putea interesa să citești și:

Comentarii