Iată care sunt cele mai tari biciclete din Turul Franţei 2011, cea mai tare competiţie pentru ciclişti din lume.

Concursul este totodată şi o paradă a bicicletelor, la acest nivel fiind folosite, evident, cele mai performante biciclete din lume. Nici nu vreau să-mi imaginez cât costă o astfel de bicicletă. Bine, ştiu că mi-aş dori şi eu una, oricare, o aleg cu ochii închişi.

[imagebrowser id=142]

By Emilian Nedelcu

Editor Biciclistul.ro | emilian.nedelcu@gmail.com | 0724.479.508 | FACEBOOK | | YOUTUBE

5 thoughts on “Turul Frantei 2011: top 10 biciclete”
  1. Iti pot spune ca stiu cine nu o sa-l castige dupa 3 etape dintre favoriti: Ivan Basso.

    In mod normal este o lupta intre Andy si Contador. Contador are doua mari minusuri in acest moment – timpul pierdut in primele 2 etape si energia irosita in Turul Italiei. Din acest punct de vedere, Andy Shleck pare marele favorit- insa nu stim in ce forma se afla.

    Cadel Evans si B. Wiggins si poate Robert Gesink par a fi intr-o forma excelenta- dar totul depinde de capacitatea lor de a accelera pe catararile cele mai grele. Acestia prezinta o cadenta foarte buna pe etapele de munte, insa nu au capacitatea de a accelera cand se rupe ritmul. Nu pot trece in viteza superioara, iar daca ai omeni in tur capabili sa faca asta (Contador si Shleck) inseamna ca sansele lor sunt mai mici. Sa nu uitam de oamenii RadioShack – Kloden a avut un inceput excelent de sezon si este capabil de lucruri mari pe munte iar Leipheimer a castigat Turul Elvetiei.

    Daca vrei un raspuns simplu- in acest moment mizez pe Andy.

  2. Emilian – o astfel de bicicleta costa circa 10.000 -15.000 de euro. Fiecare rutier are bicicleta lui pe care o foloseste de regula timp de cateva sezoane. Bicicletele de contratimp (ITT) sunt cele mai sofisticate si mai scumpe – sunt diferite de cele utilizate zi de zi.

    @Vlad – Armstrong avea – din punct de vedere tehnologic- aceeasi bicicleta ca toata lumea – in ciclism nu exista diferente ca intre masinile de Formula 1. Si daca vrei asa ca picanterie – in vremea lui Armstrong cea mai scumpa bicicleta o avea Ullrich care mergea la un momentdat pe un Piranello de contratimp, facut special pentru el, care costa 25 mii de euro.

    Diferentele intre biciclete diferitilor rutieri constau in marca pe care o adopta fiecare echipa in parte si dimensiunile venite in urma inaltimii/greutatii fiecarui ciclist.

    Greutatea minima admisa a unei biciclete este de aproape 7 kg, insa in genere cursierele ciclistilor au o masa de 8 kg.

  3. da,e clar,bicicletele lui armstrong erau cele mai bune/inovatoare.cele de TT nu mai au nevoie de commentarii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.