Feeling-ul meu că Vodafone se va implica într-o campanie dedicată sportivilor s-a dovedit neinspirat. De asemenea, m-am înşelat şi a doua oară, când am presupus că Vodafone va lansa în curând o nouă campanie umanitară.

Tocmai m-am întors de la locul faptei, acolo unde Vodafone şi-a lansat noua campanie de brand, extrem de puternică, cu mesajul “Vodafone aduce împreună oamenii care cred în mai bine. Împreună suntem mai puternici”.

M-a impresionat mult ce am văzut în seara asta, la centrul de afaceri Willbrook, unde Vodafone a susţinut evenimentul, pentru că am văzut şi am auzit nişte oameni extraordinari, precum Raed Arafat, Ivan Patzaichin, Tudor GiurgiuMarcel Iureş sau Victor Rebengiuc.

Raed Arafat - campanie brand Vodafone Ivan Patzaichin - campanie brand Vodafone

Tudor Giurgiu - campanie brand Vodafone Victor Rebengiuc - campanie brand Vodafone

Pe Marcel Iureş l-am ratat 🙂 Stai, că l-am filmat!

Fiecare dintre ei a urcat pe scenă şi a vorbit despre cât de mult contează să facem lucrurile împreună, să trăim în cadrul unei comunităţi, să nu fim individualişti, ci oameni care fac ceva, să ne unim forţele pentru a conta cu adevărat.

Pe urmă, ni s-a pus următorul spot, care va fi derulat în următoarea perioadă, ca parte a unei noi etape din viaţa brandului Vodafone:

Puternic mesaj, nu?

Victor Rebengiuc, vocea videoclipului, a zis că a pus suflet în povestea promovată de Vodafone.

Viziunea brandului Vodafone este să fie alături de oamenii şi comunităţile care au ideile, curajul şi determinarea de a acţiona spre mai binele comun.

“Noua noastră campanie are ca fundament tradiţia îndelungată a Vodafone de a susţine programe şi proiecte culturale şi ale societăţii civile, pentru persoanele defavorizate sau discriminate, de caritate, sport şi educaţie, care au reprezentant adevăraţi catalizatori şi au devenit în timp repere de succes pentru comunitate”, au declarat reprezentanţii Vodafone.

Către cine ţinteşte noua campanie Vodafone?

Campania Vodafone are mai multe direcţii de comunicare care vizează diverse grupuri şi categorii profesionale – studenţi, familie, antreprenori, şoferi, sportivi (şi aici suntem noi!) – cu un mesaj social pozitiv şi optimist.

Pe plan comercial, noua poziţionare de brand se regăseşte în multe dintre iniţiativele lansate de Vodafone pe parcursul ultimului an, cum ar fi: solutia de telemedicină dezvoltata pentru SMURD, comunicarea mai accesibilă pentru românii din străinătate, site-urile mobile menite să uşureze accesul la informaţie (0.Salvamont, myVodafone), popularizarea smartphone-urilor şi a Internetului mobil pentru cât mai mulţi utilizatori.

Comentarii