Pe 12 martie am scris că World Class nu ia în calcul închiderea sălilor de sport. Atunci au spus că au sporit măsurile de securitate, că au dezinfectat toate aparatele și că totul va fi bine.
Ultima oară când am fost la World Class Mega Mall, pe 11 martie, am întrebat care sunt condițiile în care pot îngheța abonamentul. Mi s-a răspuns de la recepeție că nu se poate, pentru că am abonament pe 3 luni. Dacă aveam pe 12 luni aș fi putut îngheța 14 zile.
Ulterior, am trimis un e-mail managerului World Class Mega Mall în care mi-am exprimat dorința de a îngheța totuși abonametul meu silver day time de trei luni.
Ce mi-a răspuns managerul Ana Avramescu:
”…respectăm decizia dumneavoastra în cazul în care doriți să stati acasă și vă acordăm o perioadă de 14 zile de suspendare, în conformitate cu recomandările oficialităților.
Rugamintea mea este sa trimiteti solicitarea dumneavoastra catre adresa abonamente@worldclass.ro
Va informez si de faptul ca dumneavoastra aveti un abonament corporate cu o data prestabilita si printr-un partner. Prin aceasta inghetare trebuie sa aveti in vedere ca trebuie sa discutati cu partenerul corporate ca atunci cand va intoarceti si se termina perioada de recuperare a abonamentului, trebuie sa solicitati o noua invitatie pentru a beneficia in continuare de reducere”.
N-am înțeles exact ultima propoziție așa că am cerut lămuriri și le-am primit:
” Dupa ce se termina aceasta perioada de inghetare, trebuie sa discutati cu prietenul dvs s ava trimita din nou o invitatie pentru a beneficia de pachet”.
Deci, nu scap așa ușor.
Între timp, citesc că World Class Iulius Town Timișoara va fi închis în perioada 15-31 martie 2020 și că toate abonamentele abonaților vor fi înghețate automat.
Și nu înțeleg, de ce la Timișoara se poate închide sala, dar la București nu? Din câte știu, nu am găsit o statistică oficială încă dar mai caut, în București sunt cele mai multe cazuri confirmate de coronavirus. Sincer, nu m-aș mira ca incinta din Timișoara să fi fost vizitată de cineva infectat cu coronavirus, iar măsura închiderii să fie fix acest motiv.
Pe de altă parte, membrii World Class România sunt informați pe Facebook că își pot îngheța abonamentele, dar pentru că totul depinde de la caz la caz, trebuie să facă o cerere specială la adresa abonamente@worldclass.ro (sursa).