World Class România a trimis clienților un e-mail în care le povestește că a sporit măsurile de igienă, pentru ca sălile lor de sport să rămână neafectate de coronavirus (sursa).

Compania a crescut stocul de materiale dezinfectante, pe care membrii trebuie să le folosească înainte și după utilizarea unui echipament. Reprezentanții World Class mai spun că toate echipamentele sunt curățate de cel puțin patru ori pe zi cu soluții dezinfectante.

De asemenea, World Class a redus capacitatea maximă în cadrul claselor de grup fitness.

”Monitorizăm check-in-urile pentru a fi în conformitate cu recomandările Guvernului”, au spus reprezentanții companiei.

PUBLICITATE
Fă-ți cumpărăturile pe FashionDays.ro și Biciclistul.ro primește un comision la fiecare achiziție.

”Este important să continuați pregătirea în cadrul World Class numai dacă sunteți sănătoși. În cazul în care prezentați semne de boală, ați călătorit în zonele afectate sau ați interacționat cu persoane care provin din zonele roșii vă rugăm să urmați protocolul național și să vă autoizolați acasă”, se mai spune în comunicarea World Class.

Eu aș fi apreciat următorul mesaj din partea companiei (care, din păcate, n-a venit):

”Dragi clienți, pentru liniștea voastră sufletească, dacă doriți, vă puteți îngheța abonamentele pe o perioadă nelimitată, până când criza provocată de coronavirus va trece”.

Din câte știu, abonamentele World Class nu pot fi înghețate mai mult de două săptămâni, iar această opțiune poate fi activată doar de către abonații care au plătit serviciile World Class pe un an de zile. Cei ca mine, cu abonamente pe trei luni, nu au parte de această opțiune.

Mesajul World Class a fost întâmpinat de către clienți cu furie, sunt deja peste 100 de comentarii la postarea de pe Facebook, în care aceștia cer în mod expres înghețarea abonamentelor.

World Class nu a luat nicio poziție față de reacția oamenilor.

Comentarii

PUBLICITATE:Cumpără de pe eMAG.ro și Biciclistul.ro primește un comision.