Acasă Alergare Înșelătoarea bandă de alergare

Înșelătoarea bandă de alergare

Alergare pe banda

Ieri am participat la ora de cycling ținută de Mihai Băloiu la World Class Mega Mall, iar după ce s-a terminat sesiunea m-am urcat pe banda de alergare unde am lucrat aproximativ 30 de minute.

Aveam picioarele deja încălzite, așa că am trecut repede la treabă. La 13km/h pe oră nu simțeam mai nimic, aveam puls 130. Am mărit la 14km/h, pulsul a crescut ușor, dar nu simțeam niciun disconfort. Am ridicat la 15km/h și am simțit că aș putea să alerg așa o veșnicie, cu puls la 150 bpm, respirație calmă.

Afară nu am nicio șansă să alerg așa de relaxat cu 15 km/h, banda de alergare m-a ajutat mi-a fost mult mai ușor să fac pașii. Pe bandă alergi constant, nu există nicio variație a terenului, nu bate vântul, ai aer condiționat, ești ca un șoricel în laborator.

Am citit că ușurința pe care ți-o oferă mișcarea benzii de alergare poate fi atenuată dacă pui un grad de înclinație de 1%.

N-aș renunța definitiv la antrenamentul pe banda de alergare, dar mă voi folosi mult mai des de gradul de înclinație, chiar mă gândeam să introduc o ședință pe săptămână în care să alerg exclusiv urcări. Ieri am băgat vreo doi kilometri cu o viteză de 10km/h cu un grad de înclinație de 6,5% și m-am simțit bine, am simțit că lucrează mușchii.

Voi cum vă antrenați pe banda de alergare?

Comentarii