Piața globală de îmbrăcăminte pentru triatlon va ajunge la peste 1,63 miliarde de dolari până în anul 2026, potrivit unui raport Ameco Research.
Cele mai vândute echipamente pentru triatlon sunt tricourile, iar acest segment din piața totală va ajunge până la aproape 306 mlilioane dolari până în 2026, potrivit aceluiași raport.
Cea mai mare creștere din piață o vor înregistra pantalonii pentru triatlon, de 7,62% din 2019 până în 2026.
Ameco Research împarte piața echipamentelor pentru triatlon în trei mari categorii: tricouri (tri tops), pantaloni scurți (tri shorts) și costume pentru triatlon (tri suits).
Cei mai importanți producători de îmbrăcăminte pentru triatlon sunt considerați a fi:
- Zoot Sports
- Orca
- Alii Sport
- De Soto Sport
- TYR Sport
- Louis Garneau Sports
- Pearl Izumi
- Zone3
- Castelli
- 2XU
- Kiwami Triathlon
- HUUB Design
Te-ar mai putea interesa să citești:
- Amway a intrat pe piaţa de suplimente sportive. Care este oferta pentru România
- Piaţa de biciclete, încă o estimare: Mircea Florescu zice că sunt 300.000 pe an
- Piaţa de biciclete din Italia a depăşit piaţa auto
- Rose intră pe piaţa din România. Alex Ciocan va fi country manager